El poeta Jordi Cornudella i Martorell ha recitat poemes més o menys inèdits al nostre programa

Ha respost, en l’entrevista, diverses preguntes. Ens ha dit, entre altres coses, que s’inclina més cap a la poesia que toca de peus a terra i, per tant, l’estimulen molt més la pèrdua, el dolor i l’alienació, que presenten tensió, que no pas la joia, que no en presenta, i, en conseqüència, no és estrany que la seva poesia sigui negra.

Anuncis

Quant a suip

Filòleg, professor i poeta
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a El poeta Jordi Cornudella i Martorell ha recitat poemes més o menys inèdits al nostre programa

  1. Maria Assumpta Comas ha dit:

    Quin plaer escoltar (i veure) el programa. En Pius avui ens ha fet el regal de portar-nos en Jordi Cornudella, no cal cap comentari, és sublim. Jo que estic a casa convalescent d’una intervenció quirúrgica, els poemes d’en Jordi m’han ajudat a pal•liar el dolor i aixecar l’ànim.
    Gràcies Jordi per ser tant proper a tothom, la teva senzillesa és un regal pels santvicentins. Dels poemes no en parlo, pobre de mi, no sabria com posar-m’hi, només que (si ve haig de confessar-te que per circumstàncies que ara no cal esmentar-les, fa temps que m’havia allunyat de llegir poesia. He anat seguint una mica les teves ultimes publicacions), vaig gaudir molt i em vaig emocionar a la biblioteca amb la presentació del teu llibre i avui m’he sentit molt feliç de escoltar-te.

    A en Pius dir-li que el programa va ser un diàleg de gran qualitat i que gràcies a ell, molta gent hem tret una mica la pols del nostre oblit per la poesia o, si més no, amb la seva insistència fa que anem perdent “la vergonya” de recitar-la i/o mostrar-la publicament.

    Enhorabona !!!

    • suip ha dit:

      Gràcies, Assumpta, en nom meu i en nom del Jordi, em sembla que ho puc fer. T’ho agraeixo en nom meu perquè pretenc posar a l’abast de tothom la poesia, i això no és gens fàcil, i costa molt. En nom del Jordi perquè els poemes que va dir són un regal.

Deixa un comentari

