Programa dedicat a Marc Tintoré

El 15 de desembre del 2010 vam fer el tretzè programa, que vam dedicar a Marc Tintoré i Codina, un poeta i estudiant de medecina que perdé la vida quan tenia solament vint anys lluitant heroicament amb les ones del mar i que fou enterrat al cementiri de Sant Vicenç de Montalt

Quant a suip

Filòleg, professor i poeta
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Programa dedicat a Marc Tintoré

  1. Maria Assumpta Comas Brunet ha dit:

    Preciós, m’he emocionat molt, no sabia que avui el programa era dedicat a en MARC TINTORÉ al que m’uneixen records i emocions molt íntimes. Tinc també en gran estima aquest lluitador que és el seu pare, en SANTI i el record de la seva dolça esposa CARME. El Doctor Tintoré em va regalar ja fa anys un llibre de les poesíes d’en MARC, el qual forma part de un dels meus llibres més estimats.
    Molt, molt bonic el programa, gràcies PIUS.

Deixa un comentari

